Nidalee: Queen of the Jungle

Loading
Advertise

Comments

    
  • hk Need To Have Sex @ 2018-07-01 07:08:11 (+1)

    This game is the best . I didn't thought that it would be so fun. After playing this game, I had the guts to ask my girlfriend for sex, and suprisingly. She was a slut.

    Like Reply
  • ma suckmycock @ 2018-06-17 08:13:41

    best game ever

    Like Reply
  • ac erika @ 2018-06-10 17:24:23 (+4)

    I'm bord german girl who wants to fuck ?/

    Like Reply
  • ph fuckkatarina @ 2018-05-20 14:36:36

    i want to fuck katarina in real life☺☺

    Like Reply
  • eu farcry 3 fanboi @ 2018-04-23 16:49:07 (+2)

    thats farcry 3

    Like Reply
  • vn hlglf @ 2018-03-15 12:47:16

    sona is the best

    Like Reply
  • ph hunterxdirch26 @ 2017-08-22 17:39:46

    hahaha miss fortune next

    Like Reply
  • ph leagueofdamn @ 2017-08-09 13:09:26

    miss fortune please

    Like Reply
  • de GangBangedXD @ 2017-08-04 08:07:19

    8=> )0(

    Like Reply
  • cl playboy @ 2017-07-26 21:26:25

    i need this but for riven bunny

    Like Reply
  • co dsdasas @ 2017-07-15 16:48:27

    good game is awesome

    Like Reply
  • ma GG Ezreal @ 2017-07-10 17:59:00

    nid is too fucking hot

    Like Reply
  • ma JesusFuckingChristHolyShit @ 2017-07-10 17:47:39 (+1)

    Damn this is a really deep jungle guide ;)

    Like Reply
  • ph bard @ 2017-05-17 05:35:06

    more plz plz zzzzz

    Like Reply
  • de My Pen Is Big and Fast @ 2017-05-12 16:26:16

    W0W its really good :D

    Like Reply
  • br niKKK @ 2017-05-11 20:51:24

    nao funciona alguem me ajd

    Like Reply
  • in sooooop @ 2017-05-11 15:13:23 (+1)

    great , masturbated watching this

    Like Reply
  • cz spicyboi @ 2017-05-10 13:32:37

    good shit, need more!

    Like Reply
  • us v6guitar @ 2017-04-18 00:58:20

    One of the best I have seen

    Like Reply
  • in raj @ 2017-04-17 07:35:22

    Great Game

    Like Reply
  • br Padre Roberto @ 2017-04-10 01:53:10

    Vão rezar seus pecadores! jesus nao aprova isso

    Like Reply
  • ph lol zed @ 2017-03-23 10:34:55

    pls do more league of legends

    Like Reply
  • br LuL Fon @ 2017-03-17 04:46:28

    Seria da hr se tivesse ela na forma de puma tbm como opção :3

    Like Reply
  • ph Zed @ 2017-02-14 12:27:24

    I didnt expect that nidalee would be so fuckin hot hahaha XD

    Like Reply
  • ph GGWP @ 2017-01-31 08:12:08

    MORE! MORE!

    Like Reply
  • ph fuckmeintheass @ 2017-01-21 07:46:21

    bullshit meron na pong katarina pero gangbang naman pota

    Like Reply
  • br Mp @ 2017-01-19 02:00:13

    k mp pro ces ceus viado fdp kkkkk

    Like Reply
  • br QueDelicia @ 2017-01-09 07:24:22

    Mds gostosa ah

    Like Reply
  • ph fuckshit @ 2016-12-10 18:20:40

    how to play the monster scene ?

    Like Reply
  • ca ZedTheMasterofPorn @ 2016-12-04 00:31:12

    THIS IS SO GOOD Please!!.. Make Katarina

    Like Reply
  • us Maddie @ 2016-11-18 21:51:26

    This is a great game for a lesbian like me. Any guys wanna fuck me? I want something new!

    Like Reply
  • us zKash @ 2016-11-18 12:48:50

    ÉOQ MALUCO SOLADO

    Like Reply
  • ph Horny Dick @ 2016-10-17 10:25:44

    xD wtf hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaa hhhaa

    Like Reply
  • ph LoLExpert @ 2016-09-22 07:37:18

    Annie next!!!

    Like Reply
  • de wetpussy @ 2016-09-17 23:03:19

    oh shit this looks fucking real im so horny right now

    Like Reply
  • de الكلب الخشبة السريع @ 2016-08-03 08:38:17

    لعبة قنبلة وقالت إنها قصفت الحصان في هذه اللعبة ربما عشر مرات

    Like Reply
  • br Eu vou comer voce @ 2016-07-17 00:41:30

    Cara que delixa

    Like Reply
  • us FodilhãoPirocudo @ 2016-07-13 01:13:33

    Muito bom varias gosadas

    Like Reply
  • ac Litle rookie @ 2016-07-03 20:32:28

    In the left bottom of the menu screen have a regar hide scene :D

    Like Reply
  • br XUPPA MEU PAU @ 2016-07-03 15:22:57

    TESUDA GOSTOSA FDP

    Like Reply
  • dk MrKnowItAll @ 2016-05-05 15:33:00

    this "monster" secret scene is also based on a character in the game "league of Legends" so is the main protagonist nidalee

    Like Reply
  • ar Pepe @ 2016-05-01 06:28:03

    HA IIIzIII

    Like Reply
  • us Olivia @ 2016-04-23 17:08:32

    Any hot boys willing to talk to me?

    Like Reply
  • ph Fudge @ 2016-04-08 07:28:51

    nc erererererreerer

    Like Reply
  • au Apple @ 2016-04-06 11:33:59

    Has anyone else noticed the lion's head figure hidden at the bottom-right of the menu screen? It leads to a scene where she's fucked by some monster. Pretty sweet.

    Like Reply
  • ph Christian de ocampo @ 2016-03-31 08:05:26

    I want kata & garen

    Like Reply
  • ru Bomb @ 2016-01-11 14:48:00

    Oh Yeah :D

    Like Reply
  • pt Mazuk @ 2016-01-08 01:11:57

    whats the name of the theme song?!!

    Like Reply
  • ca FAggot @ 2016-01-05 06:36:53

    Whoever made this deserves more recognition. GIVE US MORE.

    Like Reply
  • us ILoveThese @ 2016-01-01 05:08:45

    Absolutely Amazing!!!

    Like Reply
  • tr 31cimaymun @ 2015-12-31 19:20:06

    asdasdasdşlasjuısdksandkjasbdauıd

    Like Reply
  • hk Never Mind @ 2015-11-25 13:37:14

    Had to wait so long!!!

    Like Reply
  • gb mr big dick @ 2015-11-23 19:05:44

    any hot girls wiling to talk to me on fb

    Like Reply
  • hk Playboy Ovi @ 2015-10-31 11:23:46

    Great Game!!!

    Like Reply
  • it MX004 @ 2015-10-20 16:39:36

    Best Animations Ever! Amazing!

    Like Reply

Comment on this game

Join for a free, or log in if you are already a member.
We support OpenID as well.